Finaste bebisen ♥

Nu har jag landat hemma hos mamma och pappa igen efter ett dygn på äventyr. Det har varit så mysigt att få träffa min vän som verkligen är mig kär och hennes lilla bebis. Kan fortfarande känna den där underbara bebislukten på mina kläder, åh så gott hon luktade och så underbar hon var!
Vi han med att fynda en massa kläder på barnloppis, äta massa godis och titta på melodifestivalen (min favvis vann, hurra!). Sen fick jag sova med öppet fönster hela natten, det som jag älskar så mycket men som min man verkligen inte uppskattar. Hoppas verkligen att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen ♥

T har haft det så himla bra här hos mormor och morfar. Blivit bortskämd som vanligt och till och med fått sin första glass. Dom passar på när inte mamman är i närheten haha. Nu saknar nog pappan sin lille skrutt så imorgon får vi ta tåget hem till honom igen. Men först blir det mys med familjen. Vi var och köpte glass och kolasås innan så det ska vi krypa upp i soffan och kalasa på. Trevlig kväll mina fina.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad härligt att få agera lite psykolog ;) öva lite liksom.. Haha nej men fan vad det är jobbigt att tänka på den där framtiden med jobb och grejer... Även om jag tror att man snabbt kommer komma in i det och tycka att det känns okej så känns det långt bort just nu. Några ggr i veckan såhär absolut men aldrig heltid... Känns skönt att jag får något år till att mest hänga hemma med familjen innan det är dags att ge sig ut i verkligheten igen..



Tycker dock att det låter himla bra att kunna göra så som du säger att du ska. Förstå vad mycket tid T kommer få med sin mamma då de dagar du inte jobbar Grymt! Och de dagar du jobbar får pappa och T sin kvalitetstid också vilken ju är viktig. Jag tror det kommer bli himla fint det där! <3



Och vad härligt att mysa bebis. Shit vad jag längtar tills det är dags här hemma och oj oj oj vad jag ska njuta av att ha en liten som VILL ligga på sin mamma hela dagen och natten. MYYS!

2012-03-11 @ 19:50:49
URL: http://litenopyret.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vilka underbara bilder!

2012-03-11 @ 20:17:56
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Men gud vad myyyys <3

2012-03-12 @ 21:41:19
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Thereses liv och vardag

Åh vad mysigt att få spendera tid med en vän på tu man hand! Vardagslyx! Vad skönt att det fungerade så bra att lämna bort Tiger. Det är ju lättare att njuta av tiden då! Ha en fin kväll! Kramar

2012-03-12 @ 22:16:31
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0