En söndag i mars

Killarna vaknade till slut till liv tidigare idag och vi begav oss ut. Vi gick inom affären och hade sedan lunchpicknick på en lekplats i närheten. Tid med familjen när den är som allra, allra bäst. Idag har mitt hjärta varit nära att sprängas av kärlek oräkneliga gånger och jag känner mig så otroligt tacksam för det jag har. När jag satt där på en bänk i solen på lekplatsen med min ljuvliga son springandes omkring med mannen tätt i hasorna så kände jag mig sådär genomlycklig.

Det där med sommartid/vintertid har fått en helt ny innebörd sedan man fick barn. Rutinerna blir helt upp och ner och projekt nattning pågår fortfarande här hemma (T lägger sig vanligtvis vid sju..). När han väl somnat ska vi kika på film och äta mitt favoritchocklad. Bra avslut på en bra helg.




Kommentarer
Postat av: Eva

Samma här. Vi har haft ett riktigt skrikparty här mellan 19 och 21. Kan de inte bara avskaffa sommartiden och låta det vara en och samma tid hela tiden??

2012-03-25 @ 21:35:04
URL: http://renaramagrekiskan.com
Postat av: Emma Josefine

sv: Visst har jag ! :) Hoppas att ni har haft en fin helg också :)



vi märkte faktiskt inte av det här med tiderna alls idag, förutom att Alva somnade vid 20 som annars somnar 19, så vi hade nog lite flyt. Men jag säger som Eva, varför kan det inte vara samma tid hela tiden ?



KRAM

2012-03-25 @ 21:50:15
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0