Alicante? Madrid? Shanghai?

Jag har drabbats av en så plötslig längtan av att åka utomlands. Vi har verkligen alla möjligheter med svärföräldrar som har hus strax söder om Alicante, mannens syster bor i Madrid med sin fästman och mannens bror bor i Kina, Shanghai med sin (snart) fru. Pengar på beoende behöver vi ju alltså inte fundera över...men om en månad börjar jag jobba och jag har sagt att jag inte vill ha någon semester förrän i höst med tanke på att att jag varit ledig så länge...men åh vad jag vill åka nununåu. Får väl snällt vänta till oktober precis som vi bestämt. Hoppas på en riktig toppensommar här hemma med massor av utflykter!



gick loss ordentligt på både apoteket och hälsokostaffären igår. bland annat fick mitt absoluta favoritte följa med hem. älskar man lakrits så älskar man det! 40 kronor i närmaste hälsokostbutik!



Kommentarer
Postat av: Karin

Vi har ju det mesta här och har haft besök å så så skafferiet fullt eller handlar på Ikea:) Med något har jag nog på önskelistan;)

Ha en fin dag:)

kram

2012-03-29 @ 12:06:01
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag älskar också lakrits, rejält! Och du, jag tror det kommer bli en helt underbar sommar i år :)

2012-03-29 @ 20:50:58
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine

ååh vilka möjligheter ni har för boende utomlands !! låter ju toppenhärligt :)

2012-03-29 @ 21:27:47
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0