Besök att vänta

Natten som gick var ingen höjdare. Plutten hade svårt att sova, och ja, gjorde därför inte det. Timme ut och timme in låg vi där och vände och vred oss. Utanför fönstret började det ljusna och jag gav någonstans upp hoppet om att vi skulle få mer sömn. Men plötsligt händer det! Vi slumrade en stund men jag kan inte påstå att jag var särskilt pigg när han vaknade för att hålla morgon vid halv åtta.

Men vad gör det. Nu känner jag mig glad och inte alls särskilt trött. När mitt lilla hjärta vaknat från sin nap får vi bege oss bort till affären och köpa lite fika. Om ett par timmar får vi besök av vår Josefine. Åh vad härligt det ska bli att få prata och älta, så som bara vi kan.

Du och jag hörs kanske lite senare igen. Ha en härlig dag så läge ♥




Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Har du sett Veckans blogg hos mig?

Kika in :)



http://isacsmamma.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html

2012-06-12 @ 02:18:51
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0