8 juni


Dagen började härligt med sol under promenaden ner till bussen. Dom har dock lovat regn här i Göteborg senare i eftermiddag, vi får väl se hur det blir med den saken. Regnstövlarna (eller heter det gummistövlar?) ligger kvar hemma, ajaj!

Jag ska alltså jobb hela dagen lång. Men fredagar känns ändå extra härliga att jobba tycker jag. Fredagskänslan blir extra påtaglig när man vet att en ledig helg ligger runt hörnet och väntar.

På väg hit kom jag på att jag och min kärlek har förlovningsdag idag! 8 juni förra året var vi i Toledo i Spanien, åt lamm på en restaurang, och helt plötsligt hade jag en ring på fingret. Så fint! och idag får jag inte ens ha min ring på mig, eftersom jag som sagt jobbar..nåväl. Kanske ska vi satsa på bröllop 8 juni 2013? ;)

Nu ska jag återgå till min rast här. Hoppas nu får en fin dag så hörs vi kanske imorgon igen. Kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv

Åh jag förstår precis hur du menar! Självklart tänker inte jag så, jag har träffat riktiga guldkorn i Göteborg som jag tycker väldigt mycket om, men att ha alla sina nära, som alltid varit nära, omrkring sig är så underbart! Älskar att dom flesta bor kvar här så man får tid att ses när jag är hemma (även om jag helst hade velat flytta hela gänget till Göteborg, haha). Kram!

2012-06-09 @ 13:37:24
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0