Tankspridd

Åh. Jag har så fasligt svårt att fokusera på någonting alls idag. Tankarna är på helt andra ställen.

Nu sover lillen iallafall (efter att ha ÄTIT. Ja han åt lunch idag och jag är så lycklig!). Jag ska boka biljett så att vi kan ta oss ner till mamma och pappa på torsdag. Sen går vi nog ner till stan, T och jag. Hämtar ut biljetterna och kikar efter födelsedagspresent till den blivande trettioåringen, ja min syster alltså.

Hoppas ni har en fin dag. Vi hörs säkert senare istället..efter att vi varit på husvisning. Spännande! Kram på er.







Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till alicia

Är eran lilla kille också svår med maten?

Hoppas det gick bra på husvisningen :)

Kram!

2012-02-07 @ 23:46:48
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0