Påfyllnad i garderoben

Idag har vi haft mannen hemma. Väldigt härligt att förgylla vardagen på det viset. Vi var nere på stan en sväng och shoppade lite till vårt hjärta. Jag har rensat ut lite i hans byrå och har en bättre överblick på vad han behöver. Tycker det är så himla skönt nu när han kan använda sina kläder lite längre tid och att dom inte behöver bytas ut var och varannan månad. Men nu har vi haft storlek 86 i en eeeevighet och jag börjar bli sugen på att köpa lite nytt så idag tjuvstartade jag lite med ett par pop-tights i storlek 92.

Här nere kan ni se hur snygg plutten är i dunjackan han fått av sin farbror. Vi provade den idag och jag hoppas verkligen att den fortfarande passar till hösten. Ännu är den lite stor så det borde funka! Jag har fortfarande inte smält att min lilla bebis kan gå och spenderar mest hela dagarna med att titta på honom. Jag är så stolt. Min älskade son!




Kommentarer
Postat av: Maria mama2alice

Så stor han har blivit senaste dagarna. Är det bara jag som ser det? Ett barn ju! Lilla Tigern, så fin! Och jag älskar jackan!



kram!

2012-02-27 @ 20:50:07
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Eva

De ser verkligen stora ut helt plötsligt! De små liven. Antar att T är lycklig nu, Stella älskar att gå och springa runt bara för att hon kan :-)

2012-02-28 @ 09:20:02
URL: http://renaramagrekiskan.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jackan kommer passa skitbra till skorna ;) Perfekt när snön är borta men det fortfarande är lite kyligt!

2012-02-28 @ 10:56:45
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0