På hemmaplan

Jag lämnade datorn hemma i torsdags när vi åkte hem till mamma och pappa men igår landade vi på hemmaplan så nu kan ni vänta er lite uppdateringar igen.

Vi har verkligen haft underbara dagar med massor av god mat och godsaker. Vi har firat storasysters födelsedag (jag firade den i trappan med min son som har en konstig hang up på just trappor. Det var sådär kul att springa där upp och ner medan dom andra åt och umgicks haha), T har varit ute och busat i snön med morfar och jag har fått lite härlig tid för mig själv.

Igår kom vi åter hem till vår kärlek, på just kärlekens dag. Blommor, chocklad, tända ljus, överraskning, ja sånt som hör till njöt vi av under kvällen. Det kändes fint att uppmärksamma kärleken lite extra.
 







Kommentarer
Postat av: josephine med bebis i magen

Åh vad skönt att du är tillbaka! Vi började bli lite oroliga här att du fimpat bloggen, det skulle nämligen göra oss väldigt ledsna!

Så härligt med lite mystid hos föräldrarna, vi ska med ner en runda till mina föräldrar ikväll :)

Minja hälsar igen tack så jättemycket till Tiger, hon blev superglad för presenten men säger att hon minsann inte alls är löjligt liten!!!!! :)

Pussar

2012-02-15 @ 13:36:00
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/
Postat av: Mia ☆

Jag började precis bli lite orolig här, skönt att se ett litet inlägg =)



Oooh, trappor minsann! Här är det gå runt runt som gäller, gärna i cirklar eller fram och tillbaka mellan två rum ;)



Ha en mysig kväll, kram!

2012-02-15 @ 20:28:02
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0