Med snö och vänner

Vilken fin dag vi har haft idag, jag och mitt lilla hjärta. Vi gick ut på morgonen och busade i snön. Att gå ut innan lunch istället för efter är något vi måste göra oftare. Ibland känns timmarna efter frukost som en väntan på lunch och så vill jag inte ha det. Vi måste börja utnyttja även dom!

Vi kom aldrig iväg till våra vänner men fick istället besök av ett par andra. Härligt att spendera timmarna innan läggning tillsammans. Jag älskar att bygga upp nya vänskaper, det känns så bra att man inte har några förutfattade meningar om varandra utan kan vara den personen som man faktiskt vill (när man umgås med vänner från grundskolan till exempel så har man ju alltid det "bagaget" med sig. På gott och ont förstås).

Nu ska jag nog plocka fram en bok jag köpte häromdagen, lägga mig i sängen och läsa. Gud så härligt.



Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Jag förstår precis vad du menar ang. nya vänskaper =) Hoppas boken är bra!



Kram

2012-02-16 @ 21:16:04
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Vi får försöka få tummen ur och träffas vi med =)

2012-02-17 @ 10:23:13
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0