hemmadag



Jag kan få lite dåligt samvete dagar som dessa. När vi bara leker inne trots att vi har ett helt vinterlandskap utanför dörren. Men just idag har varit en sån dag när man inte riktigt känner för att ta sig an någonting alls. Vi har lyssnat på musik och testat på ett nytt recept rosmarin- och citronkyckling. Jag har suckat över att barnet inte äter och suckat ännu mer över att jag glömt min laddare till mobilen på jobbet. Men mest har vi faktiskt bara haft det riktigt mysigt och njutit av lugnet.

Nu ska vi fortsätta å samma spår, min kärlek och jag. Film i form av friends with benefits ska avverkas. Men först ska jag nog gå och göra mig en kopp varm chocklad.

Kvällskramar till er ♥







Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej min vän

Oh så glad jag blev för din kommentar <3 o ännu gladare när jag såg att jag fått en länk till denna fina bloggsidan :) Yeeeey, häärligt gumman. Supersnyggt alltihop!



Kvällskramar till dej!

Ps: har inte heller varit ute i snön idag. o håller med man får lite dåligt samvete men ibland orkar man inte.. men verkar som det ska komma ännu mer snö så det blir många pulkadagar =)

2012-02-01 @ 21:59:36
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0