En ny vecka

Ny vecka. Nya tag! Idag behöver jag verkligen ta nya tag och tänka glada tankar.

Veckan som kommer ser jag verkligen fram emot. Detta kommer bli veckan som vi får välkomna en ny kompis till världen (jodå jag känner det på mig!), jag ska jobba några timmar, vi ska träffa vänner, vi ska njuta av vintervädret och åka hem till småland och fira storasysters 30-årsdag. Det är dethär jag ska lägga fokus på. Inget annat.

Glad måndag kära vänner!



vi kompletterar varandra så fint, min son och jag. jag viker in örngotten i byrån och han plockar ut dom. om och om igen.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag önskar dig en bra start på veckan! :-)



Kram Isabelle

2012-02-06 @ 15:33:29
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0