Påskafton

Hej mina vänner!

Idag befinner jag mig på mitt extrajobb och ska vara här till imorgon. Hade ingen aning om att det var påsk när jag tackade ja till att hoppa in. Det blev en glad överraskning när jag kom på det, härliga pengar!

Igår hade vi besök av min lillasyster och hennes kille. Spontant, oväntat men jättemysigt. Nästa vecka fyller hon arton och snart har hon nog körkort och kan komma upp oftare. Det skulle göra mig glad! Igår hade hon iallafall med sig massor av påskpresenter från mormorn och morfarn till T. Kläder, gottis och lite godis till mamman också. Anthon Berg-ägg. Min Favvis, tog med dom hit till jobbet och ska mumsa på dom ikväll.

Önskar er en fin dag. Du och jag hörs säkert snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0