Musik non stop

För ett par dagar sedan kom jag på en sak. Jag saknar musik i mitt liv. Visst låter det konstigt? Men någonstans på vägen har jag glömt bort hur otroligt mycket den ger, hur många minnen den kan väcka och hur mycket nya tankar och idéer som kan skapas när man lyssnar på något bra. Ja, någonstans på vägen glömde jag av allt det. Häromdagen när jag hörde en riktigt bra låt så insåg jag att jag måste göra något åt det. Det har varit så mycket "imse vimse" och "klappa händerna" på senare tid att jag liksom inte kommer mig för att sätta igång något annat. Nu ska jag fixa spotify också ska jag lyssna på musik när vi går ner till stan sedan. Det känns fint.
 


T lyckades rota fram ett halsband som jag själv letat efter en stund. Jag fick det av min fina svägerska sist hon var hemma från spanien och hälsade på. Och nu är det ju till och med påsk så dom där fjädrarna kommer väl till pass.


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Haha då var nog du liiiite värre än mig:) Men visst kommer jag ihåg den konserten, av nån anledning var inte jag heller där. Varför vet jag inte? Måste haft nån jäkligt bra anledning, haha. Men jag har sett dom live både här och där och jag får rysningar bara jag tänker på det! Var du på tältturnen? Åh. Och nya låten, underbar! Älskar älskar älskar den! Bara för det måste jag lyssna på den nu, haha.



Och jag är lika. Bara Elliots musik eller Bolibompa på SVTB. Längtar redan till jag ska in till stan i em och kan ha spotify i lurarna:)

2012-04-04 @ 13:39:11
URL: http://hannaz.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej fining



Hoppas allt är bra med er. Redan påsk snart. Hua va fort veckorna går ;-)

Kram kram o sov så gott



Ps: Halsbandet ser jättefint ut!

2012-04-04 @ 21:31:34
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag saknar också musik! Lyssnade idag på radio för första gången på lääänge, gu så mysigt det var.

2012-04-04 @ 22:17:05
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0