Bvc och pw

Jag fick en så härlig start på denhär dagen. En sån dag då jag vaknar innan sonen och hinner pyssla lite för mig själv innan han slog upp sina bruna. Ett litet bakslag blev det dock när jag drog upp persiennerna och möttes av snö virvlande utanför fönstret.
Efter frukost drog jag på mig träningskläder (ingen snö kan förstöra min plan ;), satt sonen i vagnen och promenerade ner till bvc för 15-månadskontroll. Det gick bra även om han inte gått upp särskilt mycket sen senast. Vår bvc-tant tyckte inte det var någon fara och jag kan ju inte säga att jag blev förvånad. Han äter ju inte mer än han verkligen måste och håller igång från morgon till kväll.

Nu ska jag passa på och röja lite här medans T sover. Väskor ska packas upp och lunchdisken ska diskas. Kram på er.




Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Snygging =) Duktig du är som pw:ar! Kram

2012-04-17 @ 13:17:00
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine

snygging :) underbart att få röra lite på sig! Alva går inte heller upp speciellt mycket i vikt men hon äter ju också precis det hon måste och sen som du säger, håller igång heeela tiden ! så min sköterska på bvc sa också att det inte är någon fara ;) hihi. KRAM

2012-04-17 @ 13:30:01
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0