Helgmorgon


Ännu en dag med bitande kyla. Och solsken. Jag gillar det verkligen, dethär vädret gör mig verkligen glad i själen. Jag och T spenderar denna helgmorgon allena. Mannen har begett sig mot Göteborg för att hjälpa en vän att flytta och jag går fortfarande omkring i morgonrock. En lugn morgon med andra ord. Vi får se vad den här familjen tar sig för framåt eftermiddagen sen.

Jag har lite ommöbleringsplaner för vårt hem vilket skulle innebära ett eget rum till lillen. Det är verkligen på tiden för vi sover inget bra i samma rum längre. Men vi får se om det blir av över huvudtaget för det är ett litet projekt..Vi ska titta på ett hus nästa vecka så vi kanske ska göra det innan vi börjar med för stora projekt här hemma?

Nåväl. Trevlig helg vänner!

 





Kommentarer
Postat av: Thereses liv och vardag

Hej! Vilken fin blogg du har startat! Har tänkt kommentera här i flera dagar men så läser jag ofta från mobilen och då är det så svårt att skriva...

Vad spännande med husvisning nästa vecka, hoppas att ni hittar vad ni söker! Ha en fin lördagkväll! Kram!

2012-02-04 @ 21:49:36
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Godmorgon söta!

Kikar in här lite snabbt för att önska er skön söndag. Själv ska jag snart med tåget mot gbg o en dag med frisyrvisningar :)



Kram kram

2012-02-05 @ 07:10:38
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0