En fredag

Nu har vi landat hemma efter en förmiddag hos vänner. T fick busa (läs jävlas med) deras hund och jag fick gosa med en pyttebebis. Lätt som en fjäder och alldeles underbar. Såntdär hjälper inte mig att lugna ner min bebislängtan haha.

Nu sover mitt lilla hjärta och jag njuter av den där underbara egentiden som man har en timme om dagen. Love it! När T har vaknat blir det lek innan det är dags att köra igång middagen. Tänkte göra pannbiff med potatis idag. Fredagsmiddag..hade nästan glömt att helgen står och knackar på dörren, vad härligt! Så trevlig fredag på er vänner!


jag köpte på mig en budgetvariant av moroccanoil efter att har testat syrrans mer exklusiva. men sedär denhär funkar superbra på mitt hår så jag kör nog butget även framöver ;) 50 kronor på hm.



Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv

Åh ja visst är egentiden mitt på dagen så härlig? Älskart! :)

2012-02-17 @ 13:30:07
URL: http://hannaz.se
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Budget kan vara kanon ibland med :) vad är de för nån olja?

Kram

2012-02-20 @ 14:49:28
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0