barndomsvän ♥

ljuvligt skönt det var att få sitta på ett fik ett par timmar och bara vara. Det var precis vad jag behövde idag och nu känner jag mig full av ny energi. 

Det är lustigt hur saker i livet blir ibland. Tänk om jag och min käraste vän under gymnasietiden hade vetat att vi en sisådär fem år efter studenten skulle hamna i samma lilla stad. Vad ör oddsen? Det är så otroligt skönt att ha någon här mitt bland alla nya vänner som känner mig sen barnsben, som vet min bakgrund, som har gnällt över samma högstadielärare, uttalar "R" på samma vis som jag och som kan förstå kärleken till den lilla håla vi kommer från. Åh vad det värmer mitt hjärta att ha henne här. Nära igen ♥ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0