Frukost på sängen

T åkte hem till farmor och farfar imorse. Så när jag kom hem var det bara att dyka ner i sängen och slumra in. Åh så skönt! Vid elva anlände dock vilddjuret hem igen och trots att det var direkt i säng för honom så kunde jag själv inte somna om igen. Gick och hämtade ett glas mjölk och ett par babybel-ostar som fick agera frukost på sängen. Mjölk förresten, något som jag väldigt sällan häller upp i ett glas och dricker, men idag var det tydligen dags!

Skulle vilja dra igång den nya veckan med träningskläder och en skön promenad. Solen lyser och det ligger ett tunt lager snö på marken..man kan ju undra vad våren tog vägen. Nåväl kläder efter väder heter det ju, så vi drar oss nog utåt när sovstunden är över.

Hoppas ni har en riktigt härlig måndag finisar!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jupp, vagn som i barnvagn, syskonvagn :) tyvärr kom den inte i torsdags och i fredags orkade jag inte hänga hemma så nu måste jag bara invänta att jag får tillbaka bilen osm är utlånad så att jag kan åka förbi posten och hämta upp den :) Vi har ju en bugaboo nu och eftersom vi är grymt nöjda med den kör vi vidare i samma serie. Så har beställt en donkey från holland :) mycket spännande ska det bli att plocka upp och provköra!! :D

2012-04-02 @ 13:40:18
URL: http://litenopyret.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine

nemen har ni snö ? hoppas att den smälter bort så att du kan komma ut på promenix :) kram !

2012-04-02 @ 20:02:41
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh, tur att veckorna går såpass snabbt då, snaaaart är du hemma du också <3



Kramar

2012-04-02 @ 20:09:09
URL: http://madeleines.se
Postat av: Emma Josefine

hihi visst är dom sööta ? :D Alva blir alldeles lycklig när man gör en liten dockteater för henne och sjunger samtidigt ;)



nämen, har dom glömt bort T ? så får man ju inte göra ;) dock vet jag inte om det var världens viktigaste besök, dom fick inte ens kika i Alvas mun :D haha ! KRAM !

2012-04-03 @ 14:00:38
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0