Dagsmys och nattjobb

Hej vänner. Hoppas ni är mitt uppe i en härlig söndag. Här hemma är det mysbyxor och slappt som gäller. I kväll ska jag dock bege mig till jobbet då jag ska hoppa in där inatt. Det känns bra att bli tillfrågad när luckor behövs lösas och just nätter känns extra lätt att ta. Nattjobbet hos oss är verkligen hur lugnt som helst så man hinner pyssla med både det ena och det andra som man inte hinner med annars. Som att fortsätta sortera dom där bilderna jag berättade om igår. Fast det lär jag nog inte göra, det känner jag på mig..
Har varit och köpt lite nattkäk. I väskan får drickjoghurt, äggmackor och några klubbor följa med..det blir nog bra det. Kram på er fina, vi hörs imorgon igen.  





Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Det känns som du jobbar massor! Hur ofta jobbar du egentligen? :P

2012-04-01 @ 22:31:32
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Karin

Mm lakritsklubbor!

Hoppas jobbet gick fint

2012-04-04 @ 13:09:59
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0