Morgondans

Ibland glömmer man bort att hela världen inte har samma dygnsrytm som oss. Som nu när vi har disco klockan sju på morgonen. Jag tycker vi är i lunchtid men alla kanske inte håller med mig. De ljuva tonerna från Sean Banan får iallafall skruvas ner en smula när man inser klockslaget. Och det känns väl helt okej, på flera sätt haha. T älskar att lyssna på musik och vill att vi ska dra igång spotify så fort vi kommer upp på morgonen.

Nu ska vi snart börja packa väskorna här hemma. I eftermiddag sätter vi oss på tåget och åker hem till mormorn och morfarn. Jag har åtta dagers ledighet så det gäller att passa på när man kan stanna lite längre än bara över helgen. 

Nä, packa röja och leka var det. Hej på ett tag. 





Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Haha, jag känner igen det där! Framförallt om helgerna... Runt halv åtta tycker man ju att tvättmaskinen borde kunna startas, dammsugaren med om nödvändigt, musiken langas på och Lilleman klonka sina leksaker i golvet. Men så upptäcker jag att det är lördag morgon. Killen under oss, singel 20-någonting håller nog inte med ;)



Trevlig resa, kram!

2012-06-15 @ 16:06:19
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0