Så blev det måndag.

Hej vänner. Ny vecka. Igen. Förra veckan njöt vi av det fina vädret och min svägerska som var här och hälsade på från Spanien. Nu har hon åkt tillbaks igen och det känns alltid sorgset och tomt. Nästa gång vi ses är det augusti och spanienresa. Jag håller på att längta ihjäl mig. Är i verkligen stort behov av miljöombyte och semesterkänsla! Hoppas att sommaren innan dess bjuder på bra väder, då känns det lite lättare.

Idag steg vi upp vid fem. Behöver jag säga att jag ville gråta när jag insåg att det bara var att dra täcket ut sidan och kliva upp? Nu har jag iallafall lagt det lilla odjuret och ska njuta av min egentid. Skönt. Vi hörs snart! 


hörrni! är det någo av er som använder instagram? trodde aldriiiig jag skulle falla för den men helt plötsligt hade jag liksom gjort det. typiskt mig (men det är ju så himla lätt och smidigt att uppdatera där när man inte har tid för bloggen). nåväl jag heter aela_ där. komsi komsi! ;)



Kommentarer
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

sv: Tanken är i alla fall att han skall finnas med i Elians liv så mycket det går. Vilket känns bra!

Oavsett om han kallar sig pappa eller ej så vill jag att dom har en fin relation =)



Ha en fin dag! Kramar!

2012-05-08 @ 09:50:41
URL: http://denize.se
Postat av: Anonym

Hej!

Vad roligt gumman, blir så glad! Håller tummarna att det går bra då.. :) hihi

Som jag skrev förut så vaknade jag upp för snart två veckor sedan och kände att nu är det dags. Berättade mina planer för mannen och han blev livrädd till en början. Vi har pratat om det varje dag sedan dess och idag när vi var på väg hem så bestämde vi oss för att köra. Så spiralen som jag satte in nyss, för två månader sedan ska nu ut. Ska ringa på fredag och boka tid för det, sen är det dags! Jag tror att det kommer ta längre tid den här gången, sist blev vi gravida på en gång. Men hoppas att det går fort :)



ps, du kan ta bort kommentaren om du vill. så slipper vi få massa nyfikna själar här. :)



kram!

2012-05-16 @ 22:01:00
Postat av: m

Vet du vad? Vi får följa varandra denna gången med!
Idag plussade vi och om jag räknat rätt med veckor och dagar så är det beräknat i mitten av mars! Så glad!!
Är väldigt tidigt än så håll tummarna att pyret stannar kvar!

Hur mår du? Hoppas du slipper må illa och vara super trött. Tröttheten har jag känt av de senaste dagarna. :)

Massa kramar från M.

2012-07-09 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0