Laddar inför vår och sommar

I takt med av vårkänslorna kommer smygande och det faktum att det är så roligt att få shoppa till ett barn istället för en bebis så blev det ett par klick inne på h&m tidigare idag. Det var egentligen linnebodysar som jag var ute efter. Tycker att det är så praktiskt att ha under tröjor så att det inte blir en glipa och på hm har dom upp till storlek 92.
Nåväl En tröja och ett par badshorts kommer dimpa ner här hemma om någon vecka också. Åh så fin han kommer bli i det! Ser vekligen fram emot att gå till stranden med T den här sommaren. Spann, spade, badshorts och en liten pepparkaka. Underbart!








Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja det är fan jävligt bra jobbat av mig! ;) Och fyi så gav jag inte direkt klartecken till mannen den här gången. Var lite mer "är det så smart när jag är gravid och L är rätt krävande?". Men han har ju en egen vilja och nu står vi här. Bitter? Nej då, inte alls. Och jag hoppas verkligen att den där presenten är riktigt jävla fin! ;)



Jag längtar så mycket efter sommaren nu när alla skriver vårinlägg och kläderna i affären ropar sommar! Vill ut och shoppa, till L och till pyret. Även fast det i vårt fall inte riktigt behövs...

2012-03-01 @ 20:15:28
URL: http://litenopyret.blogg.se/
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår

Det är verkligen kul att shoppa när man verkligen behöver =)

2012-03-01 @ 20:53:45
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Eva

Så härligt att sommaren hägrar. Här funderas det mest på vårkläder dock.

2012-03-02 @ 09:25:53
URL: http://renaramagrekiskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0