Hej måndag!

Rutinerna är helt satta ur spel här hemma. Även idag ville T lägga sig för att sova tidigt. Redan halv tio! Jag hoppas att vi snart kommer tillbaks till gamla mönster där vi stiger upp vid sju, äter lunch vid 11 och sover därefter. 

Jag själv går fortfarande i pyjamas. Ska snart slänga på mig träningskläder så att vi kan ge oss ut på PW när snutten vaknat. Vi vågar nog inte riktigt med att träffa vänner idag heller. Även om sjukan är borta så har jag ju trots allt en snorunge. Och snorungar är väl sådär poppis hos andra småbarnsföräldrar va? ;) Vi tar dagen som den kommer helt enkelt.


Ha en härlig måndag finisar! Kram på er.



skulle boka tvättid igår och det var förstås fullt dom närmsta dagarna. så jag och T har sysselsatt oss med lite handtvätt nu på morgonen. på onsdag åker vi iväg och då vill vi förstås ha favvoritkläderna nerpackade.



Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Junie har fortfarande feber. 3 dagen nu.

Skönt att ni är bättre trots den fortsatta snorigheten.



Kramar!

2012-03-05 @ 10:27:46
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0