Bättre tider

God morgon söndag!

Igår kände jag mig lite nere då snutten fortfarande var dålig. Febrig, håglös och utan någon matlust. Det började kännas väldigt tröttsamt. Tänk då vad glad man blir när man vaknar av en betydligt piggare liten som springer omkring och hittar på bus igen! Någon matlust har han inte så han får väl leva på välling ett tag till (hur gör dom som har barn som inte dricker välling? Jag förstår inte).

Jag gissar att vi kommer köra ännu en lugn dag idag. Efter en vecka utan social stimulans så känns det verkligen bra att T är på bättningsvägen. Nu vill vi ut, leka och umgås!! En promenad ska vi nog få till iallafall. Friskluft skadar ju aldrig.



det är såhär vi morgonmyser nuförtiden. igår kom mannen hem med en ny bok till T. den premiärläste vi idag.



Kommentarer
Postat av: Eva

Åh vi har också en liten sjukling nu. Tyvärr. Men hon har faktiskt matlust ändå.



Förstår inte heller vad man gör utan välling.........

2012-03-04 @ 21:05:03
URL: http://renaramagrekiskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0