Bara för att


Kikar in för ett snabbt hej. Den lilla i familjen vaknar nog vilken sekund som helst. Hans farmor och farfar kom hit för att träffa honom men han sov sig igenom hela deras besök. Trevligt!
När han vaknat så ska vi bege oss ut i solen igen (var ute en runda på formiddagen också) fast först måsta jag faktiskt fixa ihop lite lunch till mig. Nä hörrni dethär inlägget kan nog gå till historien som det mest tråkiga och meningslösa. Kanske ska runda av det redan nu innan jag kommer igång på riktigt med mitt malande om meningslösa ting. Vi kanske kan höras ikväll igen!





Kommentarer
Postat av: Josephine mamma till Minja

Vi sakanr dej redan en massa här nere i skåne!

Hoppas ni haft en bra dag, det har vi med bvc-besök och mammafika =)

pussar och kramar från mej å Minja <3

2012-03-14 @ 20:44:20
URL: http://vimedflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0