Typisk söndag

Det kryper i kroppen på mig idag. Hela dagen har liksom bara varit en väntan på kvällen känns det som. Regn, mörker och inga speciella planer. Då kan det lätt bli så. Och det är väl okej..man kan ju inte göra saker varje dag men jag kan få lite dåligt samvete mot min lilla gosse. Vill att han ska vara aktiverad och få ut något av dagen.

Fast i ärlighetens namn har det nog inte gått någon nöd på honom. Han har fått vara ute och plaska i vattenpölar och varit en sväng med pappa hos farmor och farfar. Själv stannade jag hemma och filosoferade över vilken tråååkig dag jag hade ;)

Nu har jag piggat upp mig med serietittande och popcorn. Imorgon kommer det bli en mycket bättre dag. Trots utlovat regn. Det vet jag redan.





Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh, borde verkligeeeen! Här lär det gå på närmare 50 000, helt galet tydligen och intensivkurser är olagliga så jag vette tusan, kanske när jag flyttar hem igen då? Om vi nu gör det, hahah :D



Puss & Kram Sötis!



Och just ja, frieriet, NU MINNS JAG JU! Det kändes så långt borta men när jag läste inlägget kom jag ju på att jag visst visste, och mindes <3

2012-06-10 @ 22:10:37
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ja jisses, det får det ju bli! Galet :D :D Kramar

2012-06-11 @ 09:53:18
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0