Stort och smått

Idag, för färsta gången på över en månad så kände jag för att skriva ett inlägg här. Ganska förvånande då jag sen sist tyckt att det varit så skönt att inte blogga, att inte känna pressen och att bara kunna strunta i det. Men idag, idag var det dags igen.

Sen sist har det hänt en hel del, stort som smått. Vi har fått njuta av sommarvärme med vår innerligt älskade son. Fy sjutton vad underbart det var, vi njöt av varje sekund och som vi längtar tills den kommer tillbaka. Jag har börjat jobba vilket känns väldigt bra. Att jag inte får träffa T dom dagarna jag är på jobbet vägs upp genom all den tid jag får med honom mina lediga dagar. Vi har bokat flyg till vår sommarresa och räknar ner dagarna tills vi får bege oss. I lördags värdade vi på våra vänners bröllop. Dom verkar nöjda med vår insats, då är vi likaså. Idag satt jag saxen i sonens hår och jag är mycket nöjd med resultatet (tur att han är lockig, då kan man dölja det mesta). 

Ja, detta var några av dom små tingen som skett sen sist. Tjusningen med att blogga är ju att man får lov att reflektera över dom också. Dom lyfts fram och upp och finns sedan kvar att gå tillbaka till och minnas. Kanske är jag tillbaka här nu? Vi får se!


Ett urval från ett hundratal instagram-bilder. Följer ni mig där innehöll detta inlägg knappast några nyheter ;)



Kommentarer
Postat av: Malin | Mamma - Mode - Träning

Tjihoo! Jag hoppas du är tillbaka :) Men givetvis ska du fortsätta som du känner för <3

Älskar att jag har koll på dig på Instagram eftersom jag är en urkass Twittrare nu för tiden ;)



Puss & kram!

2012-06-07 @ 14:06:25
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv

Haha, mig ringer dom inte ens och jagar, dom har nog gett upp hoppet, haha. Ingen tid idag, men hoppas på jourtid imorgon...



Kul att du är tillbaka! Men vi hörs ju annars på instagram så helt borta är du ju inte:)

2012-06-07 @ 20:47:05
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0