Liten sjukstuga

Det blir ett lite tidigare hej från mig idag. Mitt lilla skräp som visst är lite krasslig somnade precis i min famn. Nu har han fått lägga sig i sängen så får vi väl se om han vaknar för lunch om en stund.
Det kommer med andra ord bli en lugn dag idag. kanske går vi ut en sväng och slänger ett brev på lådan (och köper glödlampor!! GLÖM EJ!! Jag är fruktansvärt trött på det kompakta mörkret vi lever i om kvällarna efter att lampa, efter lampa lagt av här hemma).

Eh. Nä hörrni. Jag blir inte roligare än såhär just nu. Bjuder på en bild på mig själv för ovanlighetens skull. Håll till godo ;)


på hotellet i lördags.


Kommentarer
Postat av: Valeria-En mamma av den udda typen!

Här kör vi också sjukstuga! Så jobbigt, men välbehövligt också ibland..

2012-02-28 @ 12:52:44
URL: http://mammavaleria.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Fining =)

2012-02-29 @ 09:57:52
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0