Grublerier utan slut


Jag passar på att säga god morgon till er innan T har vaknat ordentligt och den här dagen är igång.

Jag går omkring med en så jobbig känsla i kroppen. Det känns lite som rastlöshet över att inte veta om jag någonsin kommer få det jag önskar. Jag är inne i en evig väntan som kanske aldrig kommer att ta slut och jag blir galen av att inte veta! Flummigt värre men det är så det är just nu...

Idag beger vi oss antagligen iväg till våra vänner. Det ska bli skönt, jag behöver ventilera lite tankar. T ska få leka med sin kompis och jag ska få gosa med en liten bebis. Men det är först efter lunch och vila, nu på förmiddagen betar vi nog av lite lek i snön. Kramar till er.





Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Den där känslan känner jag igen allt för väl, men du ska se att poletten snart trillar ner. Det brukar den göra =)

Postat av: fian- mamma till Alex

Åh vilken otroligt vacker bild!



Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag vännen.



Jobbigt när man känner så men jag hoppas o håller tummarna att det löser sej, vad det än är <3



Stor kram gumman o hoppas ni har en skön torsdag

2012-02-16 @ 13:47:53
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0