Vi lever!

Bästa fina du! Ja just du, som tappert fortsätter dig klicka in här för att se hur vi har det trots att uppdateringen har varit under all kritik. Jag har verkligen tagit en paus, helt oplanerat men tydligen nödvändigt. Jag lovade ju faktiskt mig själv det för ett tag sedan, ska jag blogga så ska det inte vara några "tvångsinlägg". Därför har det varit tyst här. Men nu är jag tillbaks! Det känns bra.

Först idag har T känts som sig själv igen. Det är svårt att sätta fingret på vad som har varit galet med honom. Jag tror vi kan kalla det magsjuka. Ingen matlust och kass mage. Jag fick själv en släng och kände mig riktigt under isen för några dagar sedan. Det blev liksom psykiskt jobbigt att må dåligt i kroppen och inte ha energi till ett barn som krävde det lilla extra, att det liskom satt sig på själen också. Men vi kämpade på och tog oss igensom det och nu är vi båda pigga och glada igen.

Jag lovar att vi hörs snart igen. Nu ska jag ta en härlig bloggrunda, det har jag saknat! Ja mina favvisbloggar läser jag ju varje dag men jag försöker lämna kommentarer så ofta jag kan och det har det varit dåligt med på senare tid. Dags att gå ut och visa att jag lever ;)


den här väntar på mig i kylskåpet. jag är lakritsgalen och kunde förstås inte gå förbiden när den stod där i affären och tittade på mig. ska bli spännande att testa!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Visst gör det! Och enkelt är ju mitt förnamn, så detaljer för allt på mig/mina outfits :D



Jag är också lakritsgalen, men drickan, hua - smakade i Sverige och den var inte alls god :(



Kram!

2012-04-26 @ 20:04:20
URL: http://madeleines.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej fina



åhhh förstår dej, skönt med en bloggpaus. ska ju inte kännas som nåt tvång. blogga när man vill så blir det mycket roligare. jag brukar ta lite bloggvila på helgerna nu mera, hihi, inget jag egentligen planerat att göra utan bara blir så.. så mycke mysigt man vill hinna göra med sin familj när man är lediga tillsammans.



den där drickan lät spännande, måste jag testa, älskar lakrits :)

EN GLAD FREDAG!

kram

2012-04-27 @ 13:34:39
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Hemlis

Kramar!

2012-04-28 @ 08:45:07
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Det är behövligt ibland, att få en liten paus. Skönt att höra att ni mår bra nu i alla fall. Det finns ju inget värre än när ens liten är sjul. Snäppet värre är väl när man själv är det samtidigt :/

Hoppas ni får en fortsatt bra helg :)

Kram

2012-04-28 @ 09:29:58
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Wow, vilken egoboost jag fick nu när jag klickade in ;) Välbehövligt!

2012-04-28 @ 11:09:26
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Tack söta! Jag blir alltid lika glad <3

2012-04-28 @ 19:27:03
URL: http://denize.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0