Home is where your heart is

Nu har vi landat hemma hos mamma och pappa igen efter en tur till Kristianstad under förmiddagen. Lillasyster skulle skriva upp och klarade det galant. Så skönt! Vi hade dock en olycklig liten kille i bilen på vägen hem. Så trött! Nu hr han fått somna gott i sin säng.

I eftermiddag ska vi bege oss till Halmstad för att sätta oss på tåget och åka hem till vår kära man och pappa. Det innebär allltid lite blandade känslor då jag verkligen älskar att vara här och känner mig så hemma. Men vi vill förstås hem till vår kärlek, där är ju också hemma...Helgen här har i vilket fall varit toppen och om två veckor kommer mamma och pappa upp till oss för att fira min 25-årsdag, så vi behöver inte sakna så länge.
Vi hörs igen när jag landat hemma. Njut den nya veckan så länge! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0