Alltid med mig

Jag blir verkligen så himla glad av vårvärme och sol! Ännu har vi inte kommit ut, men snart så! Tänkte att vi skulle gå ner till stan och köpa en present till Ts faster som kommer hit från Spanien imorgon. Hon brukar ha så fina saker till honom så nu får allt han ge något också ;)

Födelsedagen igår var förresten toppen! Vi käkade lunch på stan, hela familjen. Barnen fick springa omkring och leka i solen på torget och sedan blev det fika hemma hos oss. När familjen begett sig hemåt igen gick vi andra ner till lekplatsen och lekte. Plutten hade chocklad, sand och annan smuts överallt så när vi kom in igen blev det bad innan han stupade i säng. Det är härligt med smutsiga barn tycker jag, känns liksom som ett kvitto på att dom fått släppa loss och ha roligt!


fick dethär fina halsbandet med sonens namn på av min storasyster. tycker så himla mycket om det. det kommer användas flitigt nu när jag börjar jobba. symboliskt för att jag alltid bär med mig honom ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket härligt halsband du har fått, det var riktigt fint! Hoppas att du har en bra dag. :)

2012-05-02 @ 14:53:55
URL: http://oakroot.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

åh så fint!

2012-05-13 @ 22:42:57
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS FINA FINA DU!!!! :)

Jag tänkte på dig här om dagen och undrade varför jag ingenting hört än, men nu vet jag :) Åååh, vad glad jag blir för er skull! Hoppas allt går vägen!



Och snart hoppas jag att jag får skriva ett liknande inlägg till dig. Efter nästa fredag är det bara att köra på för oss :) Har tid för att ta ur spiralen då :)



PUSSS å kram! /M

2012-05-30 @ 21:47:56
Postat av: Anonym

Jag trodde inte att det skulle gå så här snabbt. Du ska se han som är pappa i huset här hemma, stolt som en tupp och har tydligen suuuuuuuper simmare ;) haha

Men åh, vad drygt! Hoppas du får må bättre snart så du orkar med annat än att äta choklad ;)
Jag är lite orolig för om illamående kommer att komma. Speciellt nu när jag jobbar över sommaren. Som tur är så är det bara 5 veckors jobb kvar innan skolan börjar och semestern med andra ord.. :)

Oj, redan 11? Galet. Jag är i vecka 4 nu, så väääldigt tidigt. 18 mars blir bf om jag räknat
rätt :)

Ska ni ha syskonvagn? Vi tänkte skippa det och hoppas på att A vill åka ståbräda eller gå :) Vid längre promenader får vi ta två vagnar :)

2012-07-09 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0